METODA DE PLATĂ

Poți efectua plata online cu cardul personal sau al companiei pe care o reprezinți legal, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate de noi sunt VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu percepem comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor cardului tău se face exclusiv de către PlatiOnline, care garantează siguranța informațiilor puse la dispoziția lor de către tine ca utilizator prin faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile tale sunt în sigurantă deplină. Indiferent ce tip de valută ai pe card, plățile se fac în RON, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului tău.

Pe extrasul tău de cont, achiziția va aparea de la Planturia.

2. CONFIRMAREA COMENZII

Comanda poate fi plasată numai după autentificare, adică după crearea contului de utilizator.  În cazul în care deja deții un cont de utilizator pe site, trebuie să te conectezi/ autentifici în site. Toți utilizatorii trebuie să introducă datele de facturare și să aleagă metoda de plată. Livrarea se face prin curier, după efectuarea plății.

Comanda este finalizată doar după acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului, prin bifarea câmpului „sunt de acord cu Termenii și Condițiile prezentului site”. Este obligatorie citirea cu atenție în prealabil a termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului. După bifarea căsuței de acord, dai click pe butonul ”Finalizează comanda”. Pentru a putea finaliza comanda, trebuie să înregistrezi datele cardului și să urmezi pașii din platforma PlatiOnline, care garantează securitatea datelor cardului tău. După efectuarea plății aferente produsului comandat, vei primi de la noi un email de confirmare a comenzii.

3. MODALITĂȚILE DE LIVRARE

Livrarea produselor se va face oriunde in tara. COM PENFLORIL IMPEX SRLisi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor va fi gratuita in Romania pentru comenzile de minim 250 RON cu TVA. Pentru comenzile mai mici de 250 RON cu TVA se aplica o taxa de livrare de 11 RON (cu TVA) la care se adauga valoarea rambursului de 4 Ron. Pentru Bucuresti pretul transportului este de 4,90 ron.

Tarifele de livrare sunt valabile pentru comenzile cu o greutate maxima de 2 kg si pentru orasele aflate in aria de acoperire a serviciului de curierat. Greutatea suplimentara si kilometri exteriori se taxeaza suplimentar, costurile actualizate fiind incluse pe noua factura dupa ce sunt comunicate telefonic clientului.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

COM PENFLORIL IMPEX SRLisi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de COM PENFLORIL IMPEX SRLcare includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de COM PENFLORIL IMPEX SRLfata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de COM PENFLORIL IMPEX SRLde la acest client.

4. CONDIȚII DE RETURNARE

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la enaturalis.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 15 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.


Termenul de 15 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de către consumator.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.


Dreptul de retur in 15 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.planturia.ro


Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. 
Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Conform dispozitiilor Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile (consumatorul si comerciantul) au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de produse al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.planturia.ro

Pentru anularea unei tranzacții, utilizatorul trebuie să ia legătura cu Planturia.ro prin telefon la numărul 0730 556 703 sau prin email la office@planturia.ro, iar banca emitentă a cardului va debloca suma în decurs de 1-30 de zile.